Adatvédelem

Adatvédelmi Tájékoztató

A V&K Phone Solutions Kft. (UpFone) elkötelezett személyes adatai védelme és a GDPR előírásainak betartása mellett. Az alábbiakban részletesen ismertetjük adatkezelési gyakorlatunkat.

Utolsó frissítés: 2025. január

Bevezetés

Jelen adatvédelmi tájékoztató a V&K Phone Solutions Kft. (UpFone telefonjavító szerviz) (a továbbiakban: „Adatkezelő") weboldalán végzett adatkezelési tevékenységekre vonatkozik. Az Adatkezelő tiszteletben tartja látogatói és ügyfelei magánéletét, és a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli a rábízott személyes adatokat.

Ez a tájékoztató az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletének (GDPR – 2016/679 EU rendelet) és a magyarországi adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően készült.

1. Adatkezelő adatai

A V&K Phone Solutions Kft. (UpFone) csak olyan személyes adatokat gyűjt és kezel, amelyek szükségesek szolgáltatásaink nyújtásához, valamint a jogos érdekeink érvényesítéséhez. Az alábbi adatokat kezeljük:

Név:

V&K Phone Solutions Kft.

Márkanév:

UpFone Telefonjavító Szerviz

Székhely:

1117 Budapest, Mérnök u. 39

Telefon:

06 70 771 8555

2. Milyen adatokat gyűjtünk és milyen célból

A V&K Phone Solutions Kft. (UpFone) csak olyan személyes adatokat gyűjt és kezel, amelyek szükségesek szolgáltatásaink nyújtásához, valamint a jogos érdekeink érvényesítéséhez. Az alábbi adatokat kezeljük:

Név

A kapcsolatfelvételhez és a kommunikáció személyre szabásához

E-mail cím

Ajánlatok, visszaigazolások és kommunikáció küldéséhez

Telefonszám

Gyors kapcsolatfelvétel és állapotjelzés céljából

Készülék adatai

Márka, modell, hibaleírás – a javítási szolgáltatás nyújtásához

IP-cím és egyéb technikai adatok

Weboldalunk működésének biztosításához, valamint biztonsági célból

3. Kapcsolatfelvételi űrlap adatkezelése

Amikor a weboldalon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül üzenetet küld nekünk, az alábbi adatokat kezeljük:

Kezelt adatok:

  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám (opcionális)
  • Üzenet tartalma

Adatkezelés célja:

Az Ön kérdésének megválaszolása, kapcsolatfelvétel

Jogalap:

Az Ön önkéntes hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) a) pont)

Megőrzési idő:

Az ügy lezárását követően legfeljebb 1 év

4. Ajánlatkérés / Szerviz űrlap adatkezelése

Amikor telefonjavítási ajánlatot kér vagy szervizigényt ad le, az alábbi adatokat kezeljük:

Kezelt adatok:

  • Név
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Készülék típusa (márka, modell)
  • Hiba/javítás leírása

Adatkezelés célja:

Árajánlat készítése, javítási megrendelés feldolgozása, ügyfélkapcsolat kezelése

Jogalap:

Szerződés teljesítése / Szerződéskötést megelőző lépések (GDPR 6. cikk (1) b) pont)

Megőrzési idő:

A javítás befejezését követően legfeljebb 3 év (garancia és számviteli kötelezettségek miatt)

5. Google Analytics és sütik használata

Weboldalunk Google Analytics-t használ a látogatói statisztikák és a weboldal teljesítményének nyomon követésére.

Mit gyűjt a Google Analytics?

  • • Látogatások száma
  • • Böngésző típusa és verziója
  • • Operációs rendszer
  • • IP-cím (anonimizált formában)
  • • Látogatás időpontja és időtartama
  • • Megtekintett oldalak

Cél:

Weboldalunk használatának megértése, fejlesztés, felhasználói élmény javítása

Jogalap:

Jogos érdek (GDPR 6. cikk (1) f) pont) – az IP-címek anonimizálásra kerülnek

Adatvédelem:

Az IP-címeket anonimizált formában tároljuk, így személyazonosításra nem alkalmasak.

Sütik (Cookies) kezelése

A böngészője beállításaiban bármikor letilthatja a sütiket, vagy törölheti a már tárolt sütiket. Ez azonban bizonyos funkciók működését korlátozhatja.

6. Ügyfélkommunikáció – E-mail küldés szabályai

A V&K Phone Solutions Kft. (UpFone) az alábbi esetekben küldhet Önnek e-mailt:

Tranzakciós e-mailek

Visszaigazolások, állapotjelzések, számlák – ezek küldése jogszabályi kötelezettség

Válaszüzenetek

Az Ön által feltett kérdésekre adott válaszok

Marketing üzenetek (csak hozzájárulással)

Ajánlatok, hírlevelek – csak ha ehhez külön hozzájárult

Leiratkozás

Marketing e-mailjeinkből bármikor leiratkozhat az üzenet alján található link segítségével, vagy írjon nekünk az [email protected] címre.

7. Adatok megőrzési ideje

A V&K Phone Solutions Kft. (UpFone) csak addig őrzi meg személyes adatait, amíg az szükséges az adatkezelés céljának eléréséhez, vagy amíg jogszabály ezt előírja.

Kapcsolatfelvétel

1 év az ügy lezárását követően

Javítási megrendelés

3 év a javítás befejezése után (garancia, számvitel)

Számviteli bizonylatok

8 év a számviteli törvény szerint

Google Analytics

26 hónap automatikusan törlődik

Automatikus törlés

A megőrzési idő lejártával az adatokat automatikusan töröljük rendszerünkből, kivéve, ha jogszabály hosszabb megőrzést ír elő.

8. Érintetti jogok

A GDPR alapján az alábbi jogokkal rendelkezik személyes adataival kapcsolatban:

Hozzáférés joga

Jogában áll tájékoztatást kérni arról, hogy milyen személyes adatait kezeljük, és kérheti ezek másolatát.

Helyesbítés joga

Ha adatai pontatlanok vagy hiányosak, kérheti azok kijavítását vagy kiegészítését.

Törlés joga („elfeledtetéshez való jog")

Kérheti személyes adatainak törlését, ha:

  • • Az adatok már nem szükségesek
  • • Visszavonja a hozzájárulását
  • • Jogellenesen kezeltük az adatokat
  • • Jogszabály előírja a törlést

Nem törölhetjük az adatokat, ha jogszabály előírja azok megőrzését (pl. számviteli kötelezettség).

Hozzájárulás visszavonásának joga

Bármikor visszavonhatja a korábban megadott hozzájárulását. A visszavonás nem érinti a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét.

Adathordozhatóság joga

Kérheti, hogy adatait géppel olvasható formátumban átadjuk Önnek vagy másik adatkezelőnek.

Tiltakozás joga

Tiltakozhat az adatkezelés ellen, ha azt jogos érdekre vagy közvetlen üzletszerzésre alapozzuk.

Hogyan gyakorolhatja jogait?

Jogainak gyakorlásához forduljon hozzánk bizalommal:

E-mail: [email protected]

Telefon: 06 70 771 8555

Kérését 30 napon belül teljesítjük, bonyolult esetekben ezt az időt legfeljebb 60 napra meghosszabbíthatjuk.

9. Hogyan védjük a személyes adatokat

A V&K Phone Solutions Kft. (UpFone) komolyan veszi az adatbiztonságot, és minden tőlünk telhetőt megteszünk adatai védelmének biztosítása érdekében:

SSL titkosítás

Weboldalunk HTTPS protokollt használ

Biztonságos tárolás

Védett szervereken tároljuk az adatokat

Hozzáférés-korlátozás

Csak jogosult munkatársak férnek hozzá

Vírusvédelem

Folyamatos védelmi és biztonsági frissítések

Adatvédelmi incidens bejelentése

Amennyiben adatvédelmi incidens történik (pl. adatszivárgás), azt a hatóságnak és az érintetteknek is bejelentjük a jogszabályban előírt határidőn belül.

10. Harmadik félnek történő adattovábbítás

A V&K Phone Solutions Kft. (UpFone) nem adja el és nem értékesíti tovább személyes adatait. Bizonyos esetekben azonban szükség lehet adatok továbbítására harmadik félnek:

Google Analytics

Statisztikai célból – anonimizált IP-címek

E-mail szolgáltató

Az e-mailek kézbesítéséhez (pl. Gmail, Outlook)

Tárhelyszolgáltató

Weboldalunk üzemeltetéséhez

Jogszabályi kötelezettség

Hatósági vagy bírósági felszólításra

Fontos

Minden olyan harmadik fél, amellyel együttműködünk, megfelelő adatvédelmi garanciákat nyújt, és kizárólag a meghatározott célra használhatja fel az adatokat.

11. Panasztétel jogi lehetőségei

Ha úgy véli, hogy adatkezelésünk sérti az Ön jogait, panasszal fordulhat a következő szervekhez:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Székhely:

1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.

Telefon:

+36 1 391 1400

Weboldal:

www.naih.hu

Bírósági jogorvoslat

Emellett bírósághoz is fordulhat, ha úgy ítéli meg, hogy személyes adatai kezelése megsérti jogait. A pert lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes törvényszék előtt indíthatja meg.

Köszönjük bizalmát!

Ha bármilyen kérdése van az adatvédelemmel vagy adatkezeléssel kapcsolatban, forduljon hozzánk bizalommal. Készséggel állunk rendelkezésére.